بازالت ماکو

ساخت وبلاگ

انواع سنگ گرانیت

سنگ هایی که به عنوان نمای ساختمان استفاده می شوند، اغلب سنگ بازالت، گرانیت، اندزیت و اسپراخان می باشند. این سنگ ها از نظر ظاهر زیبایی خاصی دارند و بخاطر مقاومت بالا در بسیاری از معماری های ساختمان استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم در مورد انواع سنگ گرانیت و ویژگی های آن با شما صحبت کنیم. از اینکه با ما همراه هستید سپاسگزاریم.

شرکت سنگ بازالت ماکو ، دارای مهم ترین معادن غنی سنگ بازالت، گرانیت و تراورتن می باشد که به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده سنگ بازالت فعالیت می کند.

سنگ بازالت

سنگ بازالت ساختمانی

بازالت ایران

بازالت تهران

بازالت شمس آباد

گرانیت بازالت

طبقه بندی سنگ های تزئینی

به صورت عموم، سنگ هایی که به عنوان پوشش نمای ساختمان، سنگ فرش خیابان ها و غیره استفاده می شود، به سه دسته کلی تقسیم می شوند.

  • سنگ های رسوبی از قبیل دولومیت، تراورتن، لایمستون و غیره
  • سنگ های دگرگونی مانند مرمریت، ماربل و غیره
  • سنگ های آذرینی ماگمایی ( درونی و بیرونی)

سنگ  اندزیت

سنگ آتشفشانی

سنگ اسپراخون

گرانیت اندزیتی

بازالت

بازالت ماکو

سنگ های آذرین

این دسته از سنگ ها که از سرد شدن مواد مذاب آتشفشانی بدست می آیند، به صورت عموم به دو دسته تقسیم می شوند. ( سنگ های آذرین درونی و بیرونی)

سنگ های آذرین درونی به نام سنگ خارا نیز شناخته می شوند. علی رغم اینکه از مقاومت بالایی برخوردارند اما چسباندن آن ها با دیگر مصالح ساختمانی کمی دشوار است. زیرا به دلیل عدم جذب سیمان ممکن است به مرور زمان جدا شود. برای خواندن ادامه مطلب انواع سنگ گرانیت کلیک کنید.

بازالت ماکو...
ما را در سایت بازالت ماکو دنبال می کنید

برچسب : سنگ بازالت ,سنگ اندزیت ,سنگ اسپراخون ,سنگ آتشفشانی ,گرانیت بازالت ,گرانیت اندزیتی ,سنگ آتشفشانی ,بازالت ,شرکت سنگ بازالت ماکو, نویسنده : basaltmaku basaltmaku بازدید : 111 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 18:42

سنگ اسلب بازالت

سنگ ها از زمان های بسیار دور به عنوان سرپناه مورد استفاده قرار می گرفت و تا به امروز نیز در ساخت بناها، اشیای سنگی زیبا و نمای ساختمان کاربرد دارد. برای استفاده از سنگ ها آن ها را در اندازه ها و طرح های متفاوت برش می دهند و بر اساس ویژگی هایشان استفاده می کنند. اسلب بازالت یکی از کاربردهای سنگ های ساختمانی است که در طراحی و ساخت نماهای ساختمانی بسیار استفاده می شود. با بازالت ماکو همراه باشید تا در مورد سنگ اسلب بازالت بیشتر بدانید. 

خدمات شرکت سنگ بازالت ماکو:

سنگ آتشفشانی

بازالت ایران

سنگ بازالت

سنگ اندزیت

بازالت تهران

بازالت شمس آباد

گرانیت اندزیتی

سنگ اسپراخون

گرانیت بازالت

معرفی سنگ اسلب بازالت

برای آشنایی بیشتر با اسلب بازالت ابتدا توضیحاتی در مورد سنگ بازالت و ویژگی های آن به شما ارائه می کنیم. سنگ بازالت با سرد شدن گدازه های آتشفشانی بوجود می آید. مواد تشکیل شده حاوی مقدار زیادی سیلیس می باشد که باعث شده از گرانروی بالایی برخوردار باشد. به همین دلیل حجم زیادی از سطح زمین را سنگ بازالت تشکیل می دهد و به عنوان فراوان ترین سنگ بر روی زمین شناخته می شود.

بافت سنگ بازالت بسیار متراکم می باشد و از نظر استحکام و مقاومت کیفیت بالایی دارد. از همین رو، می توانید از آن در صنعت ساختمان به وفور استفاده کنید. از مزایای دیگر سنگ بازالت می توان به مقاومت حرارتی آن اشاره کرد که به عنوان عایق صوتی و حرارتی بسیار عالی است. علاوه براین، الیاف سنگ بازالت در صنایع کشتی و دریایی نیز بسیار کاربرد دارد و برای افزایش ایمنی کارگران در مقابل آتش سوزی کاربردی است. برای خواندن ادامه مطلب سنگ اسلب بازالت کلیک کنید.

شرکت سنگ بازالت ماکو، دارای مهم ترین معادن غنی سنگ بازالت، گرانیت و تراورتن می باشد که به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده سنگ بازالت فعالیت می کند.

بازالت ماکو...
ما را در سایت بازالت ماکو دنبال می کنید

برچسب : سنگ بازالت ,سنگ اندزیت ,سنگ اسپراخون ,سنگ آتشفشانی ,گرانیت بازالت ,گرانیت اندزیتی ,سنگ آتشفشانی ,بازالت ,شرکت سنگ بازالت ماکو, نویسنده : basaltmaku basaltmaku بازدید : 123 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 14:18

سنگ تایل

امروزه در ساخت و ساز خانه های مسکونی اغلب از سنگ های نما استفاده می کنند. این سنگ ها در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود و هر یک از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. این بار می خواهیم در مورد سنگ تایل با شما صحبت کنیم و و بگوییم در چه مواردی بیشتر استفاده می شود.

علاوه بر سنگ تایل، سنگ های دیگری نیز در ساخت و ساز ساختمان ها استفاده می شود که احتمالا نام آن ها را شنیده اید. به عنوان مثال می توان به سنگ بازالت، سنگ گرانیت و سنگ اندزیت اشاره کرد.

خدمات شرکت سنگ بازالت ماکو:

بازالت تهران

بازالت ایران

سنگ اندزیت

بازالت شمس آباد

گرانیت اندزیتی

سنگ اسپراخون

گرانیت بازالت

سنگ آتشفشانی

معرفی سنگ تایل

سنگ تایل از جمله سنگ های نمای ساختمان است که به اشکال متفاوتی در بازار موجود است. سنگ های تایل اغلب به صورت مستطیل یا مربع برش داده می شوند و در قسمت های داخلی و خارجی ساختمان قابل استفاده است. به همین دلیل، برخی از افراد سنگ تایل را به نام سنگ سایز شده نیز می شناسند.

البته هر نوع سنگی را می توانید در ابعاد تایل برش دهید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. به عنوان مثال سنگ بازالت یکی از سنگ هایی است که در فرآیند سنگبری به صورت تایل و اسلب برش داده می شود. برای خواندن ادامه مطلب سنگ تایل با قیمت مناسب کلیک کنید.

شرکت سنگ بازالت ماکو، دارای مهم ترین معادن غنی سنگ بازالت، گرانیت و تراورتن می باشد که به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده سنگ بازالت فعالیت می کند.

بازالت ماکو...
ما را در سایت بازالت ماکو دنبال می کنید

برچسب : سنگ بازالت ,سنگ اندزیت ,سنگ اسپراخون ,سنگ آتشفشانی ,گرانیت بازالت ,گرانیت اندزیتی ,سنگ آتشفشانی ,بازالت ,شرکت سنگ بازالت ماکو, نویسنده : basaltmaku basaltmaku بازدید : 127 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 20:23